مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان:  

مجالس حسینی پل ارتباطی مستحکمی برای ارتباط با خدا است 

حجت‌الاسلام «صادقی» با اشاره به ظرفیت بی‌نظیر مجالس حسینی در جذب افراد به سمت معارف دینی، گفت: مجالس حسینی پُل ارتباطی مستحکمی برای ارتباط با خدا است.
کد خبر: ۶۷۷۰۶۲
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۸ - 06July 2024

مجالس حسینی پل ارتباطی مستحکمی برای ارتباط با خدا است به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اصفهان، حجت‌الاسلام «رحمت‌الله صادقی» مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان امشب (شنبه) در مجلس عزای حسینی محله بهارانچی اصفهان، اظهار داشت: شرکت در مجالس یا محافلی که انسان را به گناه سوق دهد، حرام است و همچنین شرکت در مجالسی که سود دنیوی و اخروی نداشته باشد موجب هدر رفتن سرمایه عمر انسان می‌شود.

وی ادامه داد: در مقابل شرکت در برخی جلسات کارهای خوب ثواب اخروی به همراه دارد ولی شرکت در برخی مجالس از سوی قرآن و‌ اهل بیت (ع) مورد سفارش قرار گرفته است و به عنوان مثال برای جلسات عزاداری ثواب‌های ویژه‌ای چون ثواب مجالست با اهل بیت (ع) ذکر شده است.

حجت‌الاسلام صادقی با اشاره به سیره امامین انقلاب و بزرگان دینی در بزرگداشت مجالس حسینی، گفت: امروز مجالس عزاداری پل ارتباطی مستحکمی برای جذب جوانان به سمت خدا است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص انتخابات ریاست جمهوری، گفت: حماسه حضور مردم موجب خنثی شدن توطئه دشمنانی شد که مردم را از شرکت در انتخابات باز می‌داشتند و این حضور موجب شادی دل نایب امام زمان (عج) شد‌ و در نهایت نیز فردی منتخب شد که بیشترین آرا را کسب کرد.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان افزود: دموکراسی و مردم‌سالاری مسابقه‌ای است که گاهی در آن تلاش و کوشش می‌کنیم ولی فرد مورد نظر ما انتخاب نمی‌شود و چه بسا مصلحت پنهانی در آن باشد.

وی اضافه کرد: امروز با پایان رقابت‌های انتخاباتی همه باید با وحدت و نصب‌العین قراردادن منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در راه اعتلای ایران اسلامی تلاش کنیم و از غیبت، تهمت و مقصر دانستن دیگری خودداری کنیم و با گناه آخرت خود را برای دنیای دیگران از بین نبریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار